Web Academy Club в гостях у Ciklum 2.0

Перемагає той, хто ніколи не стоїть на місці — зустріч з Ciklum

Яким є сучасний український світ IT? І як знайти в ньому місце фахівцю, який тільки починає свій шлях? Відповіді на ці питання ми знаходимо під час івентів Web Academy Club, ком’юніті наших випускників.

Разом ми відвідуємо провідні IT-компанії задля натхнення, нових знань та корисних професійних зв’язків. У квітні ми завітали до Ciklum — компанії, чиї розробки та напрацювання задають стандарти в індустріях та покращують життя. Під час зустрічі ми отримали неймовірну кількість знань та порад від команди Ciklum, якими поділимось у цій статті.

Що треба знати про компанію?

Ciklum — провідна глобальна компанія з розробки цифрових продуктів та надання цифрових послуг. Керівний офіс компанії розташований у Великій Британії, проте об’єднує 4000 розробників, дизайнерів, продакт-менеджерів та фахівців з науки про дані по всьому світу. Компанія була заснована в Україні, де й досі розташований найбільший центр з 2800 фахівцями.

Компанія допомагає замовникам з усього світу реалізовувати цифрові трансформації. Для кожного проєкту збирається команда фахівців, які працюють над створенням та подальшим супроводом програмного забезпечення, інтеграцій та інновацій. У портфоліо Ciklum є масштабні проєкти від таких замовників, як TUI, Payoneer, JustEat та Metro Markets.

Девіз компанії — “Never Stand Still”. У Вас буде метч із Сіклум, якщо Вам близькі її цінності:

  • бажання бути ingenious: шукати швидкі, прості, але якісні рішення;
  • сміливість пропонувати інновації, ставити запитання та бути собою;
  • вміння челенджити себе та інших, аби щодня вчитись нового;
  • відповідальність за власні рішення;
  • бажання робити справи з натхненням та надихати колег.

Як зазвичай відбувається процес розробки та які фахівці беруть в цьому участь?

Типовий SDLC компанії складається з таких етапів, як: аналіз, дизайн, розробка, тестування, деплоймент та підтримка.

Процес запускається роботою продакт-оунерів, проджект-менеджерів, бізнес-аналітиків та CTO. Їхні задачі полягають у тому, щоб виявити всі деталі проєкту, зібрати вимоги, узгодити склад команди, бюджети тощо.

На другому етапі ключову роль відіграють System Architects, а також UX/UI дизайнери, які працюють над складанням дизайн-кітів (наборів елементів для дизайну інтерфейсу). Наступний, третій етап — девелопмент, де активно залучені front-end та back-end розробники. Паралельно відбувається процес тестування, за який відповідають QA-інженери. Він є досить тривалим, адже потрібна активна взаємодія QA та розробників для виправлення багів і внесення змін.

Наступний етап — деплоймент. Те, що зробили локально, треба перенести в реальний світ. На ньому долучаються DevOps-и, які займаються налагодженням інфраструктури, покупкою, розгортанням та менеджментом серверів.

Заключним етапом є підтримка. Нею зазвичай займаються саппорт-менеджери, але також тут є робота і для тестувальників.

Компанія складається з трьох типів команд:

  • Software Engineering — команди розробки програмного забезпечення, які створюють програмні рішення та працюють над проєктами з клієнтами;
  • Ciklum Digital — команди, які надають цифрові послуги та розробляють цифрові продукти для клієнтів;
  • бізнес-команди: IT підтримка, HR, рекрутмент, фінанси й ті департаменти, які не залучені до розробки.

Також є центри експертизи — так звані Centers of Excellence. Завдяки CoEs фахівці об’єднуються за напрямками та технологіями, обмінюються експертизою, навчаються та розвиваються кар’єрно. Приклади таких центрів: DevSecOps, тестування, дата-аналітика, інтерактивні застосунки, продуктовий центр тощо.

Як отримати роботу в компанії мрії? Поради від фахівців Ciklum

Варто розуміти: аби ознайомитись із CV, досвідченому рекрутеру вистачить 5 секунд. Ангеліна Кот, Senior Talent Sourcing Partner у Сіклумі, розповідає, як застосувати це правило при складанні резюме.

  1. Використовуйте простий і легкий для читання формат. Перше, що привертає увагу в резюме — оформлення та структура. Не перевантажуйте блоки тестом, уникайте найменших помилок, а також дотримуйтесь бізнес-стилю в дизайні.
  2. Вказуйте лише досвід, релевантний посаді, на яку подаєтесь. Додайте коротке summary та поясніть, за що Ви відповідали на попередніх місцях роботи.
  3. Виділіть свої досягнення: замість того, щоб лише перерахувати обов’язки, зосередьтесь на результатах на кожній позиції. Дуже корисно їх підтвердити даними та конверсіями.
  4. Якщо у Вас недостатньо релевантного досвіду, зробіть акценти на освіті: отриманих сертифікатах та курсах, які завершили. Опишіть свої Pet-проєкти та фріланс-досвід (якщо такий був), додайте посилання на GitHub.

Часом класний pet-проєкт дозволяє пропустити етап технічного інтерв’ю. Тому обов’язково оформіть свій GitHub та додайте посилання в резюме.

У LinkedIn також варто коротко описати досвід і те, з чим Ви прагнете працювати далі. Зазначте, з якими технологіями Ви вже знайомі та якими були Ваші обов’язки раніше. До відповідних розділів додайте інформацію про курси та проєкти.

Декілька порад по LinkedIn:

  1. У розділ Skills обов’язково додавайте абсолютно всі технології, з якими вмієте працювати.
  2. Просіть підтверджувати Ваші навички: це допоможе алгоритмам LinkedIn, які підбирають релевантних кандидатів для рекрутерів.
  3. Вказуйте усі іноземні мови, які знаєте (навіть якщо це intermediate або pre-intermediate). Зараз спостерігаємо тренд, коли для вакансій потрібні знання не лише англійської мови, але й, наприклад, німецької чи іспанської.
  4. Часом рекрутери можуть завантажувати LinkedIn-профайл кандидата і використовувати його, як CV. Тому подбайте, щоб він був повністю оформлений.
  5. Будьте активні, робіть пости. Підписуйтесь на цікаві Вам компанії та групи.
  6. Користуйтесь хештегами для пошуку відкритих можливостей — рекрутери часто починають пошук кандидата з написання посту в LinkedIn.

Не недооцінюйте можливості цієї соцмережі. Багато кандидатів шукають роботу лише на job-порталах, чим дуже звужують свій пошук. Навіть якщо Ви контактуєте через інший ресурс, рекрутер все одно шукатиме ваш профіль на LinkedIn, тож варто мати там аккаунт.

За словами Бориса Стринжі, Head of JavaScript CoE, серед нетехнічних навичок для роботи у компанії, знання англійської мови — ледь не на першому місці. У Ciklum, наприклад, усі зустрічі відбуваються англійською, тому і менеджерам, і розробникам важливо нею володіти на гарному рівні.

З розвитком від рівня Junior до Middle та Senior зростає і роль Soft Skills. Їх складніше прокачувати, але ці зусилля дають гарні плоди. Розробники рівня Senior рідше програмують, натомість частіше навчають менш досвідчених колег та більше спілкуються із замовниками.

Джуніори теж мають всі шанси потрапити на великі та складні проєкти. Хоча склад команди затверджує клієнт, все ж компанія може йому запропонувати включити джунів в роботу, надаючи певні гарантії зі свого боку. Дуже часто клієнти погоджуються, і початківець потрапляє до команди.

Web Academy дуже дякує представникам Ciklum за теплу зустріч, цікаву екскурсію та можливість відчути, як це — бути частинкою величезної команди Сіклумерів. Окремо рекомендуємо подивитись відео з зустрічі Web Academy Club та познайомитись з компанією ближче!

Дізнавайтесь першими про наші новини з телеграм-каналу.

0
0
SAVE